Dan före dopparedan

Har inte haft tid med att skriva några blogginlägg denna vecka, jag har haft fullt upp med annat som
att gå i skola, köpa julklappar, träna lite, klippa pappa, hälsa på fammo & faffa, ha julfest i skolan med frissorna,
handla med mamma, städa och igår lekte jag Sofia och Becka lite kockar och fixade ihop en tre rätters middag
till oss. Åt oss mätta, hade det mysigt och snackade i flera timmar!

For till mommo & moffa redan runt 14 tiden idag, fixade till mommos hår lite och sen hjälpte jag till lite med sånt som skulle göras. Sen kom mina kusiner, mostror och co. dit och vi började julfirandet lite med tomtegröt.

Nu är jag hos mami och skall snart gå i bastun, som jag väntat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0