13 December

Vi hade ju Lucia i skolan idag, det gick väl som det gick. Men vi hade ju inte övat mer än en gång heller så!
Sedan fick vi glögg och pepparkakor och resten av dagen presenterade vi morgondagens studiebesök och planerade vår julfest!
Fick sluta redan klockan 13:00 så jag gick hem och raka vägen till sängen ungefär och sov i två timmar.
Hämtade Becka och vi for och åt till Illyrian's. Första gången jag testade på det stället men kan verkligen rekommendera, gott var det!

Då jag kom hem tog jag tag i mitt slutarbete och skrev på det en stund, så nu har jag kommit en bit men är långt i från klar ännu.. Vet ialla fall vad jag gör på jullovet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0