Tisdag



Det är en exakt en vecka kvar tills skolan börjar, så jag försöker
njuta av mina sista sommarlovsdagar på annat sätt än att sitta vid datorn.
Förra veckan jobbade jag ovanligt mycket, umgicks med trevlit folk, slappade,
kollade på Geir Rönning vid Strampen, var på en regning Åminne festival, tappade min plånbok (som tur är den hittad nu), myste på Sofias villa i Sideby med Fanny och Sofia. Igår hann jag även gymma efter 1½ veckas paus. Skönt!

Idag har jag vaknat upp i Malax, varit till banken, fixat tågbiljett, städat och nu skall jag duscha
och fixa mat och vänta på Sofia. Kör på utgång ikväll - Ollistidag!
Men i och med att vi kommer sitta på tåget 6.22 till Hesa imorgonbitti, blir det nog en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0