Måndag


weheartit


Det är sista dagen jag har sommarlov idag, och då har jag ju förståss jobbat.
Alltså imorgon börjar skolan, tycker det skall bli rätt så skönt att få tillbaks rutinerna och roligt att träffa alla,
men i och med att det är sista året som innebär studentskrivningar, slutarbeten och en massa plugg. Så känner jag redan vilken ångest jag får..
Men det finns ju mycket som jag får se framemot också, så tror nog det kommer bli riktigt bra! Positiv här hej ;-)

Förra veckan var det ju konstens natt, jag Nicke och Batti satt först hos mig och drack några tills vi gick till stan
för att se Daisy jack spela och sen gick vi till Ollis, där resten av kvällen spenderades.
Fredagen var hemskaste dagen på länge. Efter 4 timmar sömn skulle jag till jobbet, man mådde som man förtjänade och jag var dödstrött i 6 timmar, tills jag fick komma hem till min efterlängtade säng och sova i några timmar.  Men överlevde gjorde jag.
Helgen spenderades i Malax, jag tog ifatt all sömn som jag missat under veckan, kollade tv i x-antal timmar, myyste och var till Martina och Anders villa, där vi fick god mat och satt och skrattade och myste framför brasan. En bra helg med andra ord!

Nu skall jag göra mig klar och så småningom gå till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0