Liten update

Jag har visst haft lite annat att göra i helgen än att skriva ett eller två inlägg hit.
Nu tänker jag inte heller skriva hit en lång berättelse om allt jag gjort, så
jag säger kort att jag har bott i Malax 5 nätter (nytt rekord),  jobbat,  varit chaufför (men ändå besökt flest krogar den kvällen som jag nånsin gjort på samma kväll, och inte med vilket sällskap som helst utan med min mamma och Kimmo!), festat själv, åkt taxi med random people, efterfestat, sovit för lite och träffat nytt trevligt folk. Än en gång en rolig helg!

Igår gick jag på stan med Sofia, lunchade på Spices, powernappade, umgicks med
Sofia & Elinne på Abc och  då jag kom hem fick jag besök.

Inatt sov jag bokstavligen ingenting kan jag säga, vet inte om det var kaffet jag drack så sent, värmen(!), min sjuka hals, eller så något annat det berodde på.
Men klockan sju då klockan ringde imårse blev jag trött, men det var bara att stiga upp och åka till jobbet för en timme och tvätta pehmismaskinen, sen åkte jag hem tillbaks, sov i tre timmar och åkte i jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0