Sunday

Det är mycket nu, och helgen har gått igen.  Tänkte berätta vad jag har gjort, men jag orkar inte.
Så det blir väldigt kortfattat, har ialla fall haft hel roligt fast jag inte gjort så mycket speciellt.
Har bara typ suttit i bil och kört runt i halva Vasa och Malax ungefär.
Men det roligaste var väl nog i fredast då Sofia slirade fast riktigt ordentligt på Poffes gård mitt i natten. Och alla var inte i det nykraste tillståndet som skulle hjälpa till så det tog ett tag innan vi kom loss. Haha!
I Malax hamnade vi även nånstans bakom takana där vägen upphörde. Det var inte lika roligt, men vi hittade även ut därifrån.

Blir en vecka med fullt schema igen, med prov, långa skoldagar och så måste jag packa
eftersom i helgen kommer jag att flytta, Roligt med något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0