Påsk helgen









Vi hade det riktigt bra på villan mellan fredag och lördag.
Vi satt ute på terassen i solen, gjorde pizza, spelade förfest spelet, badade
bastu och hade roligt!
Steg upp på lördagen efter några timmars sömn och städade, sen for vi iväg till
K-stad på mat före vi for hemåt.

Hann bara hem för att duscha och sånt, så kom Sofia efter mig och vi for till
Helsingby lokalen, var nog ingen höjdare där, så efter några timmar for vi till Solv en stund. 
Sen blev det lite natt mat och sen var jag trött så jag bestämde mig för att åka hem och sova.

Har bara slöat vid mamma hela dagen idag och fått god mat. Så jag tror jag skall ut på en lenkki nu före jag avslutar dagen med film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0