friday saturday sunday

Har varit skönt med en lugn helg!
I fredags var det först några timmar skola, sen gym och sen hämtade mamma&Co.
mig och vi for till Malax. Slöade i soffan och åt lite gott sen somnade jag rätt snabbt!

Lördag, vaknade tidigt. For iväg till stan, fick bla. hem nya lenkkare, converse och lite nya tränings kläder.
Kom hem och fixade god mat åt mig, städade lite och sen satt jag bara och gjorde ingenting tills ungefär 23
då S kom hit. Mysigt!

Halv 11 vaknade jag trött, men var tvungen att hoppa i duschen och fort fixa mig för att åka
till Botnia hallen på mässa med mamma&Co. Efteråt for vi till mommo och moffa på mat och träffade
några kusiner. Då jag kom hem tog jag en powernap och nu sitter jag här och väntar på att få gå sova igen. Haha.



Mys vid Sofias villa i vintrast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0