Wbn

Ja, det var ju Wasa by night igår.
Så efter att vi slutat skolan kom Erika till mig, vi åt och gjorde oss färdiga, sen kom även
Sofia, Jim och Cilla hit.
Nångång åtta tiden traskade vi ut till Sale där vi träffade några till som vi sen gick med till Brando
för vår första stämpel, sen vidare till stan och fortsatte.
Sen gick jag på stan med Jim en stund och mådde inte så bra så jag beslöt för att inte slösa mer pengar
och for hem till mig med Sofia istället medan vi lämnade party Erika för att samla sina sista.

Vaknade redan nie idag, då Sofia for till skolan som tur fick jag och Erika lämna och slöa en stund på soffan
tills vi mötte upp Cilla och gick och åt pizza, som var pricken på i:et just då!
Sen blev det fem timmars kundarbete som var jobbigaste på länge, så efter att Idol är slut nu skall jag soova!



Söta och pigga vänner  idag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0