Frrredag

Har varit med min kära mamma och bror på stan idag
på lite ärenden, och min lillebror köpte en klocka åt mig som jag ville ha!
Hur snällt är inte det? :)
Sen for jag med mamma till Malax en stund, bakade blåbärspaj och sovde
på soffan en stund. Tills jag for med den nya chauffören Lotta bakom ratten och Sofia till Minimani
och sen hem till mig en stund.
Då vi sen fick tråkigt och tänkte åka till stan en stund kom jag på att jag glömt nycklarna inne, så det
blev en sväng till Malax för att hämta nyckeln. Sen hämtade vi upp Jim Räune och Kiiv som inte riktigt visste vart dom skulle
men vi hamnade vid Jim en stund sen.
Nu är jag hemma och är trött så jag kanske sängen next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0