Matematik

Hade ingen lust alls att åka till skolan idag då jag vaknade,
men dit tog jag mig, och dagen har väl rullat på som vanligt,
3 timmar engelska och två timmar matte, sen gick jag hem och Erika kom hit.
Vi fortsatte med att öva och räkna matteuppgifter, och sen gick vi till skolan för omtentamen. (Jag hoppas verkligen på godkänt!)
Då jag kom hem igen fick jag igen öppna matteboken för surprise surprise göra läxor, men jag fattade nada och orkade verkligen inte så jag stängde boken rätt fort igen. Vad har vi kommit till nudå,
jo att jag bokstavligen suger på matte och har aldrig i hela mitt liv räknat matte så många timmar som idag. Tror jag.
Nu skall jag som omväxling göra något mycket roligare nämligen åka till gymmet och trääna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0