Borta bra men hemma bäst

I'm hoome! Äntligen.
Men det har varit skönt att få komma bort en stund och catcha lite sol och njuta.

Var nog skönt att stiga ur flygplanet på Vasa flygfält klockan 9 imorse efter 11 timmar
i flyg!
Duktig som jag var for jag bara hem med mina saker och duschade och sen vidare
till skolan, vi fick som uppgift att gå i stan i några timmar och iakta kundservicen.
Nu ikväll har jag packat upp det sista och legat i soffan och nu väger mitt huvud flera ton och jag är trött, så jag skall gå sova, det behövs efter ungefär 4 timmars sömn förra natten!


Kommer bilder och mer om resan en annan dag då jag orkar hålla upp ögonen lite längre.
Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0