-

Måndag och ny vecka. Trodde det skulle bli en stress dag,
eftersom jag hade tusen saker som skulle göras idag kändest det som..
Var i skolan från 8-13, kom hem och nu har jag handlat, diskat, ätit, gjort ett engelska sammandrag,
läst på två föhör, bytt till mitt nya sköna täcke och fått praktik plats. Bra bra!
Nu är klockan bara halv fem och jag har 3 timmar på mig tills jag skall på Bodyattack.
Skall nog dammsuga nu, så jag har det gjort.

Åå, vad skönt det kommer bli med höstlov nästa vecka
med sol, hav och stränder!

Kommentarer
Postat av: Erica

Roligt att du fick praktikplats! :)

Låter nog för härligt de där med sol, hav och stränder ;) Njut lite extra åt oss andra här hemma ... :)

2010-10-11 @ 16:07:57
URL: http://ericaljung.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0