Helgen




Malax



Julöppning


Jag har haft en av mina bästa helger på länge, har haft så otroligt kul på både
fredag och lördag. Det både syns och känns på mig hur sliten jag är, haha.

fredag var jag först på praktik, sen blev inget som det skulle för mig och Becka, så vi missade bussar och var stressade. Allt fixade sig tillslut och vi blev  klara för att åka iväg till Skatila på konvent.
Dansade heela kvällen och hade roligt! For hem till Malax med Becka sen.

lördag låg vi mest och latade oss tills vi tog en promenad för att handla.
Gjorde super god mat åt oss, sov och drack lite glögg medan vi väntade på att mamma skulle sluta jobbet,
for iväg till stan för att hämta lite grejer, och sen for vi till Jolle där det var några pers, gick sen mellan Jolle och Jasmine hela kvällen tills klockan blev 4, och vi tog taxi till Ocke(?) med Räune och Bebbi.
Sov där i några timmar och sen kom mamma efter oss 9 tiden, stupade nästan raka vägen ner i sängen då vi kom in och sov i några timmar.
Men en kul kväll/natt/morgon, haha! :D

Skulle gärna ha lämnat i sängen hela dagen idag, men släpade oss iväg till stan
bara för att det var julöppning, åt vi Amarillo och sen satt vi på Café med Mimmi&Ronja.
Åkte hem tillåme före fyrverkerierna iår, för att jag är så trött och känner mig lite sjuk..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0