Döden


Bild från Sofias villa


Praktiken tar död på mig, jag är bokstavligen helt slut då jag kommer hem, för jag har inte så mycket att göra där, så ibland blir det ju mest att stå och se på
och då är 7 timmar eller mer som en evighet, + att vi är lite bortskämda i skolan och har inte haft en hel skolvecka på evigheter!
Idag har jag städat, vikt handukar, diskat, varit och handlat och gjort slingor på en som jobbar där.

Skulle till gymmet nu ikväll, men skippade det. Eftersom jag orkade inte stressa (duktigt sandra) och efter RPV passet igår kom jag mig knappt ur sängen imårse, aj aj värker som fan i benen!
Så jag åt mat, tog en powernap, drack glögg och kollade salkkarit och samlade energi så jag sen fick dammet torkat, kläderna i skåpet och disken diskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0