Lillajul




Ennu en helg är förbi. Men denna helg har jag både hunnit ta det lungt, dricka spetsad glögg
och äta god julmat.

På fredagen var vi som sagt hemma hos mamma jag och B,
vi åt tortillas, kollade Idol och pratade långt in på natten! Och det bästa var nog då jag fick veta att jag blev godkänd i matteprovet! Hallelujah

Lördagen började med en promenad till Neste med M och B,
sen åt vi supergod mat och då klockan närmade sig 6, for vi iväg till Brändö.
Hade oklara planer men vi gjorde oss i ordning och drack glögg och Sofia kom hit.
Spelade ett lame ölspel på 3 pers tills Chricke kom, sen blev vi alla lite överraskade då mittiallt Jim kom en stund. Fick även besök av några Sundombor, tills jag och B bestämde oss för att åka iväg till Jessi i Kvevlax.
Hade helt kul där med dans och sång och trevligt folk, sen då vi blev trötta var Robban snäll och förde hem oss!

Var till mommo och moffa idag på lillajulsmiddag med kusiner och mostar osv.
Gott som bara den!
Sen har jag även städat och tagit fram lite julpynt, och köpt mig en liten söt julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0