jag vill sova




På lördag kväll var jag först hemma hos mamma och åt en supergod middag
med mamma, Martina och Anders.
Sen spelade vi alias i flera timmar och fick besök av Nora och Robin, senare även Anton
som var snäll och kom efter mej, vi for först till Solf en sväng och sen till Mimmis backan, och sen hände det inte så mycket mer.
Riktigt rolig kväll ialla fall!


Nu just vill jag att klockan skall vara över 9, så jag får gå sova.
Har tagit mej igenom måndagen såhär långt iallafall, jag har skrivit engelska prov, haft 2 timmar matte
och haft både läs och hör förståelse i finska.
Nu måste jag plugga tills matte provet imorgon och sen klockan 19:30 skall jag befinna mej vid Aftis
och ha 95 minuter matte, jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0