Tårta och Champagne

Fan vilken bra helg jag har haft, mina vänner är nog 10 poängare hela bunten! :)

På fredag kväll samlades vi flickor (Sofia,Lotta &Becka) hos mig, vi färgade hår, chillade
och försökte få vattenpipan som Lotta fått av oss till födelsedagspresent att fungera.
Men eftersom vi inte hade fått med alla delar till den, så blev den saken aldrig av.
Patte, Skogis, Mattu och Wakke kom sen och hälsade på en stund.

På lördag for jag till Gamla vasa. Åt mommos mat och såg på då Vilgot och Ted busade tills moffa skjutsade mig till Sofia, därifrån for vi med Anton till Alex på examenskaffe, och sen till Iivari och Mimmi.
Så vi nästan rullade fram av allt gott då vi skulle hem.
Kvällen var oplanerad men vi bestämde oss att festa lite i Brändö hos mig före de alla myndiga skulle på krog..
Det hela slutade med att även jag och Sofia befann oss på krogen.
Klockan 4 ringde jag min Moffa och han skjutsade hem mig, haha.
En huippu kväll!

Har legat och slöat och försökt få mitt jävla internet att fungera idag, tills Alex kom och jag satt på med honom till Sofia. Nu ikväll har vi varit hos Anton på hans examenskaffe
Så vi har suttit och diskuterat himmel och jord i några timmar med Anton och Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0