Heljen

Jag har haft fullt upp hela vappen och första maj. Inga inlägg nej!

Vet inte riktigt om det finns så mycket att säga, fredags kvällen såg dålig ut, om man kollade på vädret(inget vappen väder), nåja vi började hemma hos mig
med Becka, Christoffer, Sofia, Bina och Lotta med serpentiner, skratt och alkohol tills även annat folk kom hit en sväng. Klockan tie cyklade/gick vi in till stan för att se om det faktist var någon vid Hoviska.
Vi gick av och ann till stan och hoviska, jag och Kena kommunicerade nästan bara på finska, fick en dansk som sällskap då vi åt pizza, janne beställde extra "muscels" på pizzan. Höhö. Cyklade med en full Sofia till stan olika vägar, som tur hittade vi varandra, Patte körde även över Sofias cykel hjul så det hördes bra att vi kom då vi cyklade till hem till Brändö halv fyra tiden. Då jag kom hem åt jag glass och sen somnade vi! Helt bra kväll.

På lördag morgon vaknade jag och Sofia i en äcklig ostädad lägenhet, så vi fick börja städa och sen dra på oss kläder och så for vi iväg till mommo&moffa på god mat och mjöd och struvor.
Kom hem igen och satt och väntade på Chrix&Becka i evigheter så vi tog varsitt vinglas i hopp om att det skulle gå snabbare dem att hitta till Brändö. Vi for till Abc och shoppade lite mat och nödvändigheter och sen tillbaks till mig. Sen fixade vi till en familje middag åt oss som bestod av batong, sallad och skinkpaj.
Anton och Patte kom hit och våldgästade oss sen, och Jim&Kena överraskade mig och stod mittiallt vid dörren också.
Alla for sen åt olika håll, så vi fixade skjuts (C, S&B) och for till Sundom på fest.
Där det var riktigt bra, roligt folk och dans! :D

Bilder från Fredagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0