Sommarlov

Mitt internet bråkade igår.. Men ialla fall så fick vi sommarlov igår!
Klockan halv 10 började vi och hade kick off med frisörerna, så vi lekte lekar, lite pris delades ut, och fick kaffe&bulla.
Sen hade vi en timme ledigt före kundarbete, så jag och Erika gick till mig och satte på balkongen tills vi började.
Först halv 7 var vi klara med alla kunder och allt städande och det hade blivit dåligt väder så då var det passligt att ta sommarlov :) sen spenderade jag resten av kvällen hos min söta mommo&moffa.

Sitter och väntar på att pappa skall komma hit och klippa sig nu, och sen skall jag iväg till stan
med Sofia, för att köpa lite examenspresenter!
Hoppas på att Erika hinner fixa till mitt risbo till hår idag också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0