Sk09

Känns som om jag stupar i säng vilken minut som helst!

Var till Hvc klockan nie imårse och beställde tandläkartid med mamma och sen till butiken.
Sen hem och duscha och så till skolan med Ellinor på lunch, sen berättades det om Australien resan och det bjöds på saft och bulla.
Kundarbete från klockan 13-18 och jag hade två klippningar.
Då vi slutade for vi iväg med klassen till Amarillo, där jag har spenderat min kväll med min klass SK09. Trevligt :)
Tiden går fort när man har roligt sägs det ju, så klockan var mittiallt nie då jag och några andra först gick tillbaks till Brändö i världens finaste sommarväder!
Nu tar jag natten, har en hel del som skall göras imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0