På G



Jag säger bara en sak, det finns inget som är bättre än att vara ledig på måndagar!
Och jag har fått mycket gjort idag..

Satt ute först en stund och solade på balkongen idag, tills jag for till fammo och faffa på mat. Vidare till pappa där jag äntligen fick dammsuga och tvätta bilen hans (som jag väntat på? öhm..)
Då jag endå var på G, fortsatte jag med städandet inne i huset.
Hann hem fort, sprang och handlade och halv 6 var det bodystep på schemat i en timme.
Becka&Johanna kom hit en sväng efter lite kvarglömda saker och sen mamma som fick sin morsdags present
och fällde några tårar av hur fint jag hade rimmat på hennes kort :)
Har just fått en inlämningsuppgift klar och har inget mer som skall göras. Imorgon blir det skola, en tie timmars dag. Så jag säger nog snart Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0