överraskningsfest

Det jag inte kunde berätta om igår var, överraskningsfesten för Lotta!
Först tänkte det gå lite dålit och vi fick lite panik, men allt ordnade sig och Lotta blev väldigt överraskad!
Och det var en riktigt lyckad och rolig kväll igår. Hoppas födelsedagsbarnet hade lika roligt som mig ;)
Kvällen slutade med att vi satt runt ett bord och lekte, alltså det hela slutade i många många pussar. (men vi tycker ju alla om varandra så mycket så det gör väl inget.. Haha)
Nångång imårse somnade halva bunten hos Suominens och efter några timmars sömn satt vi ute på terassen i solen och beundrade allas mer eller mindre röda halsar.

Nu skall jag bara klä på mig och dra iväg till Sofia, där vi troligtvis grillar ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0