Morsdag

Det måste väl nog vara den första morsdagen som jag sitter ensam hemma
utan sällskap och får göra maten själv.. Allt på grund av arbete och villan!

Vaknade av mig själv idag klockan elva, åt frukost och sen hade jag inget att göra så jag gick
 ut på en promenad med musik i öronen, skönt!
Sen har jag dammsugat och gjort mat. (känner mig som en mamma, så jag undrar var mina presenter är.. höhö)
Hade bestämt mig att jag skulle till gymmet på bodystep idag, men nu har tydligen mommo kommit hem från villan, så det blir kaffe!


Igår kom Becka till mig då hon hade anlänt hem från Åland, och vi for med Anton
till Backan där vi satt ute runt en eld med en hel del folk, grillade och hade det mysigt.
Sen var vi ut och körde och förde hem lite folk.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0