inga planer



Igår hade jag besök av Jim på dagen, var och fyllde i jobbansökan, gick runt i stan, visste inte vad jag skulle göra för mat så jag ringde mommo och fick komma dit och äta, var med och förde min kusin till Helsingby, hyrde film,
Och efter det var det kväll och jag satt  hemma alldeles för mig själv endast med godispåsen som sällskap
och kollade film. 500 days of summer, åh vilken fin film! Kommer kuna ses många gånger om igen.
Men det är skönt ibland att inte ha några planer alls för hela heljen. Jag behövde inte helst lägga på alarmet igår då jag skulle gå sova, som jag inte minns när jag senast hade av..
Inga planer idag heller, förutom att jag skall ta en länk i solen om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0