Helgen

Det har inte blivit många inlägg i helgen.. Men jag har inte haft tid :)
Igår på dagen var jag och hjälpte till lite inför min mosters möhippa. Sen hämtade vi Becka och hon kom till mig,
vi gjorde mat och fixade oss smått inför kvällen. Nångång efter klockan 6 for vi iväg till Jim där vi satt ute hela kvällen på terassen i solen. Syskonen Hemming körde med gräsklipparen, det kokades spaghetti, vi gick 'rundvandring' med Kena, osv. Nice!
Halv 11 tog vi taxi till Åminne, där jag tyckte det var ganska så tråkigt..

Kom hem nångång 2 tiden från Malax idag, Becka kom hit och vi låg och slöade tills vi gjorde mat och sen kom också Chrixmix hit. Vi aktiverade oss sen och for till Ehnvallen för att kolla match.
Nu är jag så trött så jag skulle kunna gå sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0