Gårdagen

Jag har kommit på att jag nästan alltid berättar om igår, jag skriver ju nästan aldrig vad jag har gjort idag!
Haha.

Åt mat iallafall vid mommo&moffa med Becka, låg och kollade film hemma (My sister's keeper) som var jättebra!
Och trodde nog att jag skulle få ligga i min soffa hela kvällen och stirra i väggen.
Men Sofia kom och höll mig sällskap, och vi for ut med Anton, Chricke&Roffa. Vi hamnade i Vörå av alla ställen på en fest med som sagt Vöråbor.. Vi satt mest och kollade tv, skrattade och kände oss lite som outsiders.
Sen vidare till Smedsby, där bålen var slut och folk var mer eller mindre på G. Körde runt i stan sen och sen körde vi lite taxi åt folk, sen hem!

Då Sofia har laddat upp våra fina bilder som togs på vägen till Vörå av bla.
Vår duktiga fotograf Christoffer, så kommer de upp här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0