en lista

har du fått en kyss närmaste veckan? nejnej
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Har int tillbringat två timmar med någon ennu förutom mig själv. Annars så är det Jim, Robin&Anton.
Hur lång är du? ca 165
Vilken är den senaste filmen du sett? Tyttö sinä olet tähti, för kanske 3dje gången.
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "När hadd du skicka? Men ja e vaken, fast du sover säkert?"
Föredrar du att ringa eller skicka sms ? Beror på till vem, går lättare att ringa, men roligare att skicka sms ;-)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? Igår kväll
Icke godkänt i något ämne? Ja, en matte kurs...
Mvg i något? = 3. Ja i några ämnen
När vaknade du idag? halv 10
Vilken är din favoritplats? I min säng, eller så med mina bästa vänner :-)
Vilken plats föredrar du minst? Hm, kommer int på nånting nu just.
Vart tror du att du befinner dig om tio år? Svårt, Hoppas någon annan stans än här
Hur stor är din säng? Perus 1.20
Var har du bott/bor? Helsingby, Toby och Brändö
Tycker du om kinamat? Goott!
Tycker du om kaffe? Ibland.
Vad dricker du helst till frukost? Tee eller saft!
Kan du spela poker? heh, nej.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja
Vill du ha barn? Jo, ungefär om 10 år.
Kan du några andra språk än svenska?
Finska, engelska
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
Är du cool? Lätt
Kan du rulla med tungan? ja ;-)
Vem är den roligaste människan du känner? Haha, ja känner många roliga människor!
Vad har du för ringsignal? Erik grönwall - higher. Haha
Dansar du i bilen? Går väl int så bra.
När var du i kyrkan senast? Beckas konfirmation?
Vad ska du göra ikväll? Vara i skolan till 18. Sen gym

Känns som Bilddagboken med listor. Nåja, jag kan skylla på att jag har tråkigt.
Listan tog jag från Lizettes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0