Påsklov

Såg just att jag någon har varit och ändrat om på min blogg. Men det kan inte vara någon annan
än Sofia, så tack för det :)

Hade ledig dag idag, men var endå till skolan på hälsogranskning och sen fixade
jag anhållan om lov, och gjorde färdigt en permanentrullning på en docka. Då jag kom hem tog jag på mig brillorna och la Ipoden i öronen
och gick till butiken (int till Sale!! haha) eftersom det var så fint väder. Satte mig sen vid balkongen då jag kom hem, där det var varmt, fast jag bara satt i topp! :D

Jag har också lyckats med att lämna mina nycklar i dörren idag, efter att jag sökt igenom hela lägenheten
kom jag på att dom var där. Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0