Ogilla rubriker

Hur jobbigt är det egentligen då man just har skrivit ett inlägg och sparar, och sen försvinner allt!?
Har ju heller inget bättre för mig så kan ju ta och skriva om det..

Veckan har bestått för det mesta av skola till 18, och där emellan har jag försökt hinna med hemmasysslor och lite gym. Igår var vi i alla fall ute och åt med några flickor från gamla klassen, alltså föredetta 9D. :)
Roligt att träffas eftersom man träffas så sällan nu.
Sen lämnade jag och Sofia på stan en stund och uppdaterade veckan och eftersom vi inte hade något bättre för oss så satt vi i Citymarket och granskade kunder vad dom handlade. Haha.
Jag for sen hem till Toby, där jag inte var så välkommen av min bror, då jag ändå inte bor där mera så skulle jag inte heller bestämma tyckte han. puss på dig!

Idag har jag varit hela 3 timmar i skolan. Vi slutade alltså klockan elva.
Nu sitter jag här och funderar vad jag skall göra i några timmar före jag ev. går till stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0