lördag och söndag

Sista sportlovsdagen, den har firats med Rebecka & Chricke,
den har varit slö, vi har luggit i sängen och soffan hela dagen och latat oss,
och då vi inte skrattat åt vår dåliga humor har vi sovit lite, nördat oss på Facebook och städat upp mosad banan från min väska. fresh!

Igår började dagen med en sköön efterlängtad dusch, sen gick ja iväg till stan där jag träffade Rebecka,
vi köpte present och satt på café mest hela tiden. Sen gick vi tillbaks till Brändö, och åt och fixade oss lite, Sofia kom och vi uppdaterade allt som hänt under veckan, sen kom även vår tjejkompis Chricke och höll oss sällskap.
Malaxborna kom också senare och min säng gick sönder igen en gång.
Vi splittrade på oss och jag och Becka trängde oss in i bilen med Batti&co och for till Backan, där det var ganska så tråkigt.. Så vi for iväg till Molpe en stund på fest. På vägen hem blev det en sväng in via Abc och sen till mig, då hittade vi en sovande Anton och Chricke i trapphuset :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0