happy day

Mitt humör har varit som berg och dalbana denna hälj, varför det har varit i botten ena minuten och bra andra minuten, vet jag inte..
Idag vaknade jag och Becka halv 12, faffa kom efter mig och jag for dit och umgicks med han och fammo, åt mat och klippte faffa.
Nu sitter jag vid mamma, har hjälpt till att göra mat, rakat håret på Tommi och sökt en frisyr åt Robin.
Jag känner mig riktigt pigg och aktiv idag :D Borde kanske åka hem snart och ta itu med min disk
och städa upp. Kanske jag även hinner till gymmet!

Igår efter att jag svettats ihjäl på bodystep kom Becka till mig, vi satt bara framför datorn och åt chips tills vi fick Chricke på besök. Sen for vi ut och körde runt i stan, sen efter Sofia och till Vikby och Solf en sväng, haha.
Sen satt vi vid Abc tills vi for hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0