tjejsnack och grävmaskiner?

Idag har jag först suttit hemma hela dagen, inlindad i ett täcke och läst bloggar och sett på hur äckligt väder det varit,
och gått i bastu. Sen for jag med mamma till hennes kompis, där jag satt och lyssnade på deras tjej-snack i några timmar, via Brändö efter lite kläder åt mig och sen väntade Sofia på mig i Toby, där jag hoppade i hennes moppe bil och vi for till Wakke där det spelades poker. Jag & Sofia fick tråkigt så vi for istället till Abc en sväng och sen cruisade vi runt på Rolac gården och kollade grävmaskiner.. haha (Karot, som sagt!) tills vi änn en gång for till Wakke en stund.

Nu skall jag tvätta bort mitt smink, sen blir det goodnight för mig.



I Bulgarien en gång i tiderna,
jag skulle gärna vara sådär brun nu också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0