Popkalaset..















Ja, popkalaset igår.. Det blev ju ingen tie poängare med sol, värme och picknick.
Istället stod vi bland paraplyn och regnrockar och kollade på banden som spelade
och satt i bilen. Det var blött blött blött..
Vi var även en sväng till campingen där, körde runt i stan och var till någon random Jeppis bo.
Efter några om och men, och en oshysst händelse. For jag hem med dålit samvete med Iivari, Hannes & co.
Hemma var jag först klockan 6 imårse, men helt okej var det väl endå :)


Idag har jag sovit, varit på min mosters kalas och fört mera saker från mamma till mommo & moffa.

Kommentarer
Postat av: erica Ljung Sk09

haha, he e ju Hannes o Lukki :D:D

2010-06-14 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0