Min födelsedag

Och så var man ett år äldre..

Har haft en super bra dag idag, vaknade av att mamma sjöng för mig och jag hann
bara upp ur sängen så kom Becka hit. Gjorde mig klar och cyklade iväg till jobbet till klockan 12
där jag var till klockan 5. Gick på stan med Becka sen en stund, tills vi cyklade till mig.
Becka lurade iallafall mig och sprang upp till mig medan jag förde bort cykeln och då jag kommer inn i lägenheten ser jag en massa serpentiner och balonger, och fram kommer världens bästa Becka Sofia Lotta och Bina sjungandes med en tårta. Åå, vad glad jag blev! :) Tack!
Vi tog med oss en filt och gick till stranden där vi satt oss ner i solen och åt.

Nu är det bara några minuter kvar av min födelsedag och jag skall nog sova nu, eftersom jag skall upp tidigt imorgon, har en hel del som skall göras. Och sen far vi iväg till Storsand!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0