Just nu

Sitter vid mommo&moffa just nu, och väntar på mat.
Vi håller på flyttar idag, så allt e nästan bort från Toby nu..

Efter jobbet igår, möblerade jag om i min lägenhet och fick skaffat ett trädgårdsmöblemang
till min balkong, så nu är det riktigt fint :) nu väntar jag bara på solen så jag får inviga det!
Igår kväll satt jag även med min kära mamma och Anton, Iivari och Hannes på abc, haha, det var lite smått roligt.
For en sväng med Anton sen och kollade på nördarna vid lokalen som hade lan, som sen slutade ungefär i ett dagis och jag skrattade så mina magmuskler blev sjuka!

Och ennu en till sak, jag kommer nämligen bli kattägare i en månad, eller vi får se hur det kommer gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0