22 juni

Jag har varit på ärenden med min mamma hela dagen enda sedan 11 imårse.
Mehiläinen, vi har varit och köpt en ny telefon åt mig, gått på stan en stund,
och gett nycklarna till den nya ägaren till radhus lägenheten, så nu är det påriktigt då bye bye Lundvägen,
nästa är Malax då!
Sen har vi firat mig ikväll med släktingar, god mat och tårta!
Och fina presenter fick jag, kan nog inte annat än vara nöjd, en Volume master, ny plattång, pengar, presentkort, koppar..
En länk är också gjord, och nu ligger jag trött och nyduschad i min säng. Fast jag borde väl vänta tills klockan slår 00:00, före jag somnar och gratta mig själv på min sjuttånde födelsedag lite.


Några presenter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0