lördag söndag måndag

Jag är trött och min säng lockar otroligt mycket just nu.
Men jag skall först bara slänga in några rader om helgen och idag. For iväg till Jeppis på lördag kväll med Iivari, Hannes och Jonas. Yrade och på i några timmar på campingen och i stan och sen fick vi tråkigt och for hemåt redan 1 tiden.
Igår, vaknade rätt tidigt och jag och Hannes låg mest och slöade bara. Pappa hämtade mig sen, for dit och klippte honom och så bakade vi pizza.
11 tiden på kvällen hade jag tråkigt, så Becka&Chricke gjorde mig sällskap i några timmar :)

Idag har jag städat lite och sen bara sutti framför datorn halva dagen, tills Hannes kom hit i ca. 10 minuter före jag for i jobb och han tibaks till Milin.
Efter jobbet cyklade jag till Sandviken för att kolla fotboll, VPS-IFKM. Hann inte direkt se så mycket av matchen, eftersom jag kom så sent.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0