En bra helg!

Har haft fullt upp hela helgen.. Därför en sånn kass uppdatering.
På fredagen gick jag först på stan hela dagen, sen for Becka Chricke och jag och handlade
lite inför kvällen och sen till Sofia.
Vi satt ute i solen med bra sällskap hela kvällen, grillade, drack, rakade hår av våra mili-pojkar,
och spelade lite fotis. Sen for några av oss till stan ut och körde.

Vaknade upp på lördag efter några timmars sömn, Då var det  bara att kasta på sig kläder fort och sen for jag med Mattis, Alex och Roffa för att kolla Street race. Var där till halv 3 och sen hämtade vi Becka från Sofia och for till Abc på mat.
Hem fort och sen gick jag till jobbet med Becka. Stängde 8 och hämtade cykeln från stan och sen kom Becka & Chricke till mig. Satt och funderade vad vi skulle göra tills vi klockan 12 kom på att vi skulle till Suominens, så mamma förde oss dit. Det var lite slött, eftersom vi bara nästan hann dit och hälften for ut och körde och på krog och andra hälften var i Fagerö. Tillslut var det riktigt kul, då folk kom tillbaks och först på morgonen kom vi oss i säng.

Igår var jag på konfirmation till Köklot, och efteråt for jag till påtten med alla barnen i bullerbyn.
Då alla mittiallt for iväg, hoppade jag, Lotta och Sofia in i moppebilen och for till Gamla Vasa, tänkte nästan dö av skratt då jag låg där i bakluckan med alla saker på mig och då Sofia körde på kyrkgården. Sen skulle vi plocka jordgubbar men vi fegade ur till sist, och tog bara några.
Sen for vi alla tillbaks till påtten, där de lektes val i vattnet med rumpan bar och badades i lera.
Hannes kom efter mig sen och vi for till mig och pussadest för två vekor framåt.. Höhö. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0