Rockperry och Bröllop

fyra hela bilder togs under hela Rockperry, Så Varsågoda!










Jaa, helgen har bestått av Rockperry och min mosters bröllop.
På fredagen jobbade jag kväll, var lite tråkigt men som tur har jag snälla vänner
som satt med mig vid glasskiosken nästan hela kvällen :)
Och klockan 9 fick jag själv gå till Vasklot. Hängde nästan vid Campingen hela kvällen,
var även på lite natt mat till stan med Sofia också. 3 tiden cyklade jag sen hem! Helt okej kväll nog.

På lördagen då jag vaknade kom Sofia hit, vi låg i soffan och sängen och hade dålig humor. Tills jag började göra mig i ordning för bröllops fest. Mamma och Robin kom efter mig och vi for till Berny's.
Vackert brudpar, god mat, fina tal, sånguppträdanden och lite lekar hölls. :)
Halv 10 var Jim snäll och kom efter mig och Robin och förde oss till Vasklot. Jag blev aldrig riktigt taggad, så jag for hem redan klockan 2. Men jag och Sofia köpte oss iallafall 2 armband in för 5€ styck. Inte så dåligt ;-) så vi fick se Klamydia. Men det var heller ingen höjdare.

Idag har jag varit till mommo&moffa där huset var fullt av släktningar,
sen har jag och mamma varit lata hos mig och sovit, och varit till Faros på mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0