Mamma-Dotter dag



Jag har tydligen sovit väldigt bra inatt, eftersom jag först då jag loggade in på Facebook(ja, nästan alla statusuppdateringar bestod av ordet Åska) imårse
fick se att det tydligen har åskat riktigt ordentligt inatt. Eller så har det bara inte åskat i Brändö?

Efter att jag och mamma ätit frukost for vi iväg på ärenden, som tex. till Kela, Apotek och butiken.
Sen var vi och kollade på lite möbler och köpte nya gardiner, lakan och handdukar till mig.
Hem sen till mig, vi gjorde mat och sen blev det en ordentlig städning, tillochmed köksskåpen blev städade.
Sen till pappa därifån jag körde vespan till Malax och sen med mamma till Runsor på en kopp kaffe!

Tror att jag snart skall lägga mig ner i sängen och kolla igenom H&M katalogen, som det finns en massa fint i!
Jag bara väntar på att få beställa, men skall först kolla igenom butikerna i Grannlandet i början på Augusti! Nice nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0