ingen vet

Alla for till Jeppis igår kväll. Medan jag och Sofia satt i Vörostan efter mitt jobb
och funderade vad vi skulle göra.
Bestämde oss för att ta moppebilen och köra till Abc för att köpa chips
och sen hamnade vi vid Lotta där vi låg i hennes säng med 3 söta kattungar och kollade Eva&Adam. Hur bra som helst!
Sen körde vi hem, det var kallt som på hösten och dött som bara den i Vasa stad och då vi skulle ha inn bilen i garaget bråkade låset, och vi fick föröska få upp det i tusen år. Sen cyklade jag hem och somnade direkt!

Idag har jag haft tråkigt, och jag väntar på att få veta nånting mera om kvällen.
Jag tror iallafall att vi kommer befinna oss i Jakobstad ikväll. Kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0