De senaste dagarna





I onsdas efter vår mojito hemma hos mig, hamnade vi ju som sagt på Amarillo.







På fredag efter att jag slutat jobbet, kom Sofia & Lotta hit, vi satt här en stund och sen
traskade vi iväg mot Hoviska.  Vi satt vi bryggorna och hade det skönt med bra sällskap!







For hem till mig sen me Chrix, Roffa & Matti. Jag diskade och stekte broiler åt dem medan de kollade
på Sune? Tror jag.
Sen for de iväg, och jag tog en timmes powernap från 3-4, haha. Då Hannes och Kim kom hit.


På lördag. Hannes var här tills jag for iväg på jobb klockan 17. Då jag var färdig väntade Sofia&Lotta på mig,
och vi hade inget bättre för oss så vi bestämde oss för att äta vid Faros.
Sen hann jag bara hem så kom Chrix, Matti och Roffa efter mig. Vinglade runt i stan bara och var till Molpe ett varv.

Igår gjorde jag inget annat än, var på jobb, städade lite, var på länk och umgicks med mamma ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0