Årets första dopp





Steg upp i regnet och for och tog blodproven imårse,
då jag kom tillbaks hoppades jag på att Hannes skulle vakna,
men istället fick jag kolla på Tv och sitta vid datorn och tråka medan han sov..
For sen till mommo och moffa på mat, där jag även klippte 2 pannluggar och moffas frilla.
Sen for jag och mamma via GW gallerian och förståss fastnade lite kläder i mina händer, (Allt var nästan rea, så det var ju bra!)
Vidare på kaffe och limsa till Runsor och sen hade jag och mamma såå varmt, så vi bestämde oss
för att åka till Smulterö för att bada lite.  Båda var lika fega och ingen vågade i. Så istället hoppade jag på med min vän Chrix till påtten, där vi mötte upp Sofia & Anton och vi for iväg för att simma. Vi hamnade sist och slutligen vid Strömsö där jag tog årets första dopp! Grattis till mig. Haha.

Sen for vi till tågstationen för att möta upp Becka som äntligen hittat hem.
Kom hem, och Hannes kom hit en stund för att kramas lite :)
Nu säger jag, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0