fredag&lördag

Vi hade ledigt igår, så jag låg bara hemma och latade mig tills pappa kom efter mig,
vi for till stan, han köpte ny slalom jacka och byxor, och ansiktscreme, sminkbortagsnings produkter och godis till mig. :)

for hem till brändö igen och bestämde mig för att åka till Toby, så mamma kom efter mig.
For till Lotta där vi åt chipu och dipu och såg på mean girls! Sofia kom senare och jag for med henne en sväng till abc, sen tillbaks till Lotta där vi åt mera gott och såg på film, Orphan. Bra film!
Och Lottas kära katt pissade på hennes lakan, mysigt :)




Fredagsmyyys



Jag blev väckt idag klockan 10, då Vilgot och Ted kom hit.
och jag har ingen aning om vad jag skall göra, eller rättare sagt orkar göra idag.
skall jag ta mig till ishallen och se på match, eller inte.. Ska iaf mysa med Becka idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0