baciller och intervju

Nu har också förkylnings bacillerna hittat mig också, men 3 timmar i skolan klarade jag endå av.
Fast det kändest som mitt huvud vägde tusen tonn. Var till D. skötaren också på kontroll, sen kom mamma hit, vi åt mat och fastlagsbullar till efterrätt :) Vi är lediga imorgon, perfekt! Men måste väl endå ta en sväng via skolan och prata med studiehandledaren.  Idag kommer Made in Sweden, yes! Något att se framemot.

Jag skulle på en arbetsintervju idag, men jag ringde och tackade nej, då jag hörde vilket värdelöst jobb det var. haha!




Sofia&Teresia


Att se på sommarbilder och sen gå i detta äckel väder och frysa röven av sig. Är inget att rekomendera!
Lite sommarkvällar med sol och värme.. Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0