Tamperee

Är i Tammerfors nu, vi startade nångång tie imårse. Jag sov ungefär halva vägen, då vi kom hit var vi först till Cecilia som kommit hem från Thailand, en snabb sväng. Sen kom vi hit till Tommis släktingar. Och bebisen som är en vecka gammal är så söt och liten, aah! :)
Vi har inte gjort så mycke annat idag än ätit, varit i bastu och sett film. Och nu är jag så trött så jag bara kämpar att hålla upp mina ögonlock, så skall nog börja sova snart. Imorgon blir det shopping!

Har ikväll och suttit och surfat på Thailand och Mauritius resor, påriktigt nu just skulle jag göra vad som hellst för att få åka iväg. Känns ju inte så mycket bättre då jag tänker på min pappa som åker iväg om några dagar till Karibien..

Nati nati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0