party

Hej! Sitter här klar och väntar på att Sofia skall komma.. hon är otroligt trög :-)
Sen drar vi till backan där vi skall fira Jocke som blir 19 år idag!

En kort skoldag för mig idag också, 2 timmar engelska sen åt jag god skolmat, lämnade in en uppsats på finska, sen fick jag gå hem, gick sen iväg till stan, där jag mötte upp Becka och Sofia.
Efter några timmar på stan, for Sofia och jag till mig, jag duschade och sen kom mamma efter oss, så nu sitter jag i Toby.

Vi köpte en söt present till Jocke, hoppas han blir glad :-)

Kommentarer
Postat av: sabina

va had ni köpt? :)

2010-01-24 @ 15:11:45
Postat av: sandra

Kommer no opp på bild snart!

men iaf, en liten dyno som he står "best friends" på, åså ere foto av mej,Sofia & Jocke :D

2010-01-24 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0