överraskning

Måste nog börja med att säga att mitt humör är på toppen idag också, som det varit de senaste dagarna, ingen aning varför men det är iallafall positivt!


Sov så himla bra för det första inatt, for till skolan till 8, vi hade ingen lärare så vi skulle ha en distansuppgift. Märkte iallafall att ingen hade kommit till skolan, så jag satt en timme framför datorn och väntade på Erika.
Vi gjorde en uppsättning på en docka, och åt sen en god skollunch. Sen hade vi en timmes hål, så vi gick till mig en stund, sen var det någon sommarjobbs träff vid ämbetshuset så vi gick dit och fyllde i några lappar. Till skolan sen igen, och vi hade make up från klockan 1-5, vi gick igenom nytt smink och sen sminkade vi varandra! :)
Då jag sen kom hem märkte jag att mamma hade varit här, disken var diskad, maten stod på spisen och på bordet fanns en skål full med godis, en liten kniv och en skalare som jag behövde! såna små överraskningar förgyller nog vardagen :D
Vilken bra dag! Hoppas den fortsätter såhär bra resten av kvällen, skall väl nog dra ut på en länk senare också.


mamma<3


Kommentarer
Postat av: Becka

näää va gollot av on! :)

2010-01-26 @ 17:50:51
Postat av: Anonym

Varsågod:) de var så lite så ! huvudsaken du blev glad !

2010-01-26 @ 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0