Onsdag

Kaffet igårkväll klockan 8 gav bra och mindre bra resultat. Jag fick mer energi och fick min finska uppsats klar.
det dåliga var att jag somnade först klockan halv 1.
I skolan idag färgade vi varandras hår och det blev en kort dag, från 8 till 12. Jag har lite mörkare hår nu, men det blev en fin brun färg. Sen kom jag hem och gick igenom hälsokunskap och skrev på essä uppgiften! Nu väntar bara engelska läxorna på att bli gjorda, och jag på min mor för att hon skall komma hit och göra laxsoppa, service ;-) sen gymmet.

Btw, så drack jag också kaffe idag, antingen är det jag som är en mästare på kaffekokning så det är så gott, eller så har jag börjat tycka om det? Men igår klottade jag på soffan, idag på golvet och soffan. Hoppas det inte fortsätter.


Högstadietider, haha. 2007 eller 2008? :D
Jag, Julia & Sofia.

Kommentarer
Postat av: sofia

oj va söta vi va ;)

2010-01-21 @ 11:15:41
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/
Postat av: Jullan

ja va vi e söta :)

2010-01-26 @ 21:58:31
Postat av: Anonym

Svar: Jag håller helt me er!

fast sofia, vi e ju no he ennu ;)

2010-01-27 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0